Marketingové aktivity značky Merida zaměřené na ženy v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové aktivity značky Merida zaměřené na ženy v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Navarová, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-18T08:35:45Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10835
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je vypracování projektu propagace cyklistických produktů značky Merida pro ženy v českém prostředí. Teoretická část práce zpracovává rešerši literatury v oblasti marketingových komunikací, spotřebitelského chování a moderního marketingového výzkumu. Stanovuje odborná východiska pro praktickou a projektovou část práce. V praktické části je proveden výzkum nákupního chování žen v českém cyklistickém prostředí, jehož výsledky definují zásady pro tvorbu projektu propagace, jež je vypracován v projektové části diplomové práce. cs
dc.format 92 cs
dc.format.extent 516490 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
dc.subject Klíčová slova: Projekt cs
dc.subject propagace cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cyklistický průmysl cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject Keywords: Project en
dc.subject promotion en
dc.subject product en
dc.subject cycling industry en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing communicational mix en
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject shopping behaviour en
dc.title Marketingové aktivity značky Merida zaměřené na ženy v České republice cs
dc.title.alternative Female oriented marketing activities of the Merida brand in the Czech Republic en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2009-05-29
dc.date.vskp-available 2039-04-27
dc.description.abstract-translated The main aim of this diploma thesis is creation of a promotional campaign aimed at marketing of Merida cycling products designed for women on the Czech market. The desk study analyses technical literature in the field of marketing communication, consumer behaviour and modern marketing research. It sets scientific standards for the practical and project parts of this thesis. The practical part performs research of consumer behaviour among Czech women with regards to cycling. The results of this research define the main objectives for the necessary marketing activities, which are suggested and described in the project part of this diploma thesis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10573
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
navarová_2009_dp.pdfBlocked 504.3Kb PDF View/Open
navarová_2009_vp.zip 17.58Kb Unknown View/Open
navarová_2009_op.doc 60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account