dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Navarová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T08:35:45Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10835
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je vypracování projektu propagace cyklistických produktů značky Merida pro ženy v českém prostředí. Teoretická část práce zpracovává rešerši literatury v oblasti marketingových komunikací, spotřebitelského chování a moderního marketingového výzkumu. Stanovuje odborná východiska pro praktickou a projektovou část práce. V praktické části je proveden výzkum nákupního chování žen v českém cyklistickém prostředí, jehož výsledky definují zásady pro tvorbu projektu propagace, jež je vypracován v projektové části diplomové práce. |
cs |
dc.format |
92 |
cs |
dc.format.extent |
516490 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039 |
|
dc.subject |
Klíčová slova: Projekt
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cyklistický průmysl
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
Keywords: Project
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
cycling industry
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
marketing communicational mix
|
en |
dc.subject |
consumer behaviour
|
en |
dc.subject |
shopping behaviour
|
en |
dc.title |
Marketingové aktivity značky Merida zaměřené na ženy v České republice |
cs |
dc.title.alternative |
Female oriented marketing activities of the Merida brand in the Czech Republic |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2009-05-29 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-04-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this diploma thesis is creation of a promotional campaign aimed at marketing of Merida cycling products designed for women on the Czech market. The desk study analyses technical literature in the field of marketing communication, consumer behaviour and modern marketing research. It sets scientific standards for the practical and project parts of this thesis. The practical part performs research of consumer behaviour among Czech women with regards to cycling. The results of this research define the main objectives for the necessary marketing activities, which are suggested and described in the project part of this diploma thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10573
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|