Marketingové aktivity značky Merida zaměřené na ženy v České republice
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové aktivity značky Merida zaměřené na ženy v České republice |
Author: |
Navarová, Lucie
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Hlavním cílem diplomové práce je vypracování projektu propagace cyklistických produktů značky Merida pro ženy v českém prostředí. Teoretická část práce zpracovává rešerši literatury v oblasti marketingových komunikací, spotřebitelského chování a moderního marketingového výzkumu. Stanovuje odborná východiska pro praktickou a projektovou část práce. V praktické části je proveden výzkum nákupního chování žen v českém cyklistickém prostředí, jehož výsledky definují zásady pro tvorbu projektu propagace, jež je vypracován v projektové části diplomové práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10835
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10573
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account