Marketingové aktivity značky Merida zaměřené na ženy v České republice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové aktivity značky Merida zaměřené na ženy v České republice |
Autor: |
Navarová, Lucie
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem diplomové práce je vypracování projektu propagace cyklistických produktů značky Merida pro ženy v českém prostředí. Teoretická část práce zpracovává rešerši literatury v oblasti marketingových komunikací, spotřebitelského chování a moderního marketingového výzkumu. Stanovuje odborná východiska pro praktickou a projektovou část práce. V praktické části je proveden výzkum nákupního chování žen v českém cyklistickém prostředí, jehož výsledky definují zásady pro tvorbu projektu propagace, jež je vypracován v projektové části diplomové práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10835
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10573
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet