Marketingová strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ladová, Janka
dc.contributor.author Jelínek, Igor
dc.date.accessioned 2010-07-18T08:35:06Z
dc.date.available 2010-07-18T08:35:06Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10833
dc.description.abstract Marketingová strategie společnosti Accenture na rumunském trhu je rozdělena do tří základních částí, aby byla dodržena kontinuálnost a zachována samostatnost jednotlivých částí. Cílem zpracování bylo odkrýt strukturu logických kroků v procesech analýzy, tvorby a implementace marketingové strategie renomované společnosti na rumunském trhu. cs
dc.format 88 cs
dc.format.extent 1047757 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingová stratégie - analýza cs
dc.subject tvorba a implementace cs
dc.subject international marketing strategy - analysis en
dc.subject development and implementation en
dc.title Marketingová strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu cs
dc.title.alternative The marketing strategy of Accenture Central Europe B.V. it the Romanian market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Krenar, Petr
dc.date.accepted 2009-06-01
dc.description.abstract-translated The marketing strategy of Accenture Central Europe B.V. in the Romanian market is arranged into three clear parts - theory, analysis and project. This tried discloses sturcture of the logical steps needed in the processes of analysis, development and implementation of the prestigious global organization's marketing strategy in the Romanian market. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12703
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
jelínek_2009_dp.pdfBlocked 1023.Kb PDF View/Open
jelínek_2009_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
jelínek_2009_op.pdf 28.69Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account