Marketingová strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu
Autor: Jelínek, Igor
Vedoucí: Ladová, Janka
Abstrakt: Marketingová strategie společnosti Accenture na rumunském trhu je rozdělena do tří základních částí, aby byla dodržena kontinuálnost a zachována samostatnost jednotlivých částí. Cílem zpracování bylo odkrýt strukturu logických kroků v procesech analýzy, tvorby a implementace marketingové strategie renomované společnosti na rumunském trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10833
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 12703


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jelínek_2009_dp.pdfZablokované 1023.Kb PDF
jelínek_2009_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jelínek_2009_op.pdf 28.69Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet