Marketingová strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu |
Autor: |
Jelínek, Igor
|
Vedoucí: |
Ladová, Janka
|
Abstrakt:
|
Marketingová strategie společnosti Accenture na rumunském trhu je rozdělena do tří základních částí, aby byla dodržena kontinuálnost a zachována samostatnost jednotlivých částí. Cílem zpracování bylo odkrýt strukturu logických kroků v procesech analýzy, tvorby a implementace marketingové strategie renomované společnosti na rumunském trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10833
|
Datum:
|
2009-05-04 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
12703
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet