Marketingová strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu |
Author: |
Jelínek, Igor
|
Advisor: |
Ladová, Janka
|
Abstract:
|
Marketingová strategie společnosti Accenture na rumunském trhu je rozdělena do tří základních částí, aby byla dodržena kontinuálnost a zachována samostatnost jednotlivých částí. Cílem zpracování bylo odkrýt strukturu logických kroků v procesech analýzy, tvorby a implementace marketingové strategie renomované společnosti na rumunském trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10833
|
Date:
|
2009-05-04 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
12703
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account