dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Briedlová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T06:48:37Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:50:07Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10645
|
|
dc.description.abstract |
V předkládané bakalářské práci se zaměřuji na marketingový mix společnosti IKEA. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části vycházím z odborné literatury a popisuji jednotlivé části marketingového mixu obecně. Do části praktické se snažím aplikovat vlastní poznatky, představuji společnost IKEA, její historii a jednotlivé části marketingového mixu. Součástí praktické části je vyhodnocení dotazníkového šetření, které jsem realizovala u zákazníků IKEA, týkající se jejich pohledu na marketingový mix této společnosti. V závěru práce vyjadřuji svá stanoviska a návrhy k marketingovému mixu společnosti IKEA. |
cs |
dc.format |
79 s., 28 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4997418 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011 |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
IKEA
|
cs |
dc.subject |
produktový mix
|
cs |
dc.subject |
výrobek
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
IKEA
|
en |
dc.subject |
product mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
design
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.title |
Marketingový mix společnosti IKEA |
cs |
dc.title.alternative |
The IKEA marketing mix |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gaja, Michal |
|
dc.date.accepted |
2009-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
In following bachelor thesis I am focusing on a marketing mix of the company IKEA. The thesis is divided into two parts, the theoretical one and the practical one. In theoretical part I result from professional literature and I am describing individual parts of the mix generally. In the practical one, I am trying to apply my own knowledge, I am presenting IKEA company, its history and individual parts of marketing mix. Practical part also contains results from my own research (in a form of asking investigation) carried out by IKEA customers, which involves their view of IKEA marketing mix. In the final part of my thesis I am reflecting my opinions and suggestions about the marketing mix of the IKEA company. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10491
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|