Marketingový mix společnosti IKEA
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový mix společnosti IKEA |
Author: |
Briedlová, Veronika
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
V předkládané bakalářské práci se zaměřuji na marketingový mix společnosti IKEA. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části vycházím z odborné literatury a popisuji jednotlivé části marketingového mixu obecně. Do části praktické se snažím aplikovat vlastní poznatky, představuji společnost IKEA, její historii a jednotlivé části marketingového mixu. Součástí praktické části je vyhodnocení dotazníkového šetření, které jsem realizovala u zákazníků IKEA, týkající se jejich pohledu na marketingový mix této společnosti. V závěru práce vyjadřuji svá stanoviska a návrhy k marketingovému mixu společnosti IKEA. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10645
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10491
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account