Marketingový mix společnosti IKEA

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový mix společnosti IKEA

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový mix společnosti IKEA
Autor: Briedlová, Veronika
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: V předkládané bakalářské práci se zaměřuji na marketingový mix společnosti IKEA. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části vycházím z odborné literatury a popisuji jednotlivé části marketingového mixu obecně. Do části praktické se snažím aplikovat vlastní poznatky, představuji společnost IKEA, její historii a jednotlivé části marketingového mixu. Součástí praktické části je vyhodnocení dotazníkového šetření, které jsem realizovala u zákazníků IKEA, týkající se jejich pohledu na marketingový mix této společnosti. V závěru práce vyjadřuji svá stanoviska a návrhy k marketingovému mixu společnosti IKEA.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10645
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10491


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
briedlová_2009_bp.pdfZablokované 4.765Mb PDF
briedlová_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
briedlová_2009_op.doc 62Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet