dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Lang, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T05:13:22Z |
|
dc.date.available |
2019-04-27T23:00:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10456
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je na základě analýzy marketingových komunikací popsat a ukázat v praxi používané marketingové a strategické přístupy, které při kvalitní implementaci dokáží účinně vybudovat a udržovat stabilní, respektovanou pozici nemocnice na trhu a její prosperitu v civilizované společnosti. Teoretická část práce vysvětluje základní oblasti trhu zdravotnických služeb, pojetí marketingu a marketingových komunikací ve zdravotnictví. Analytická část seznamuje s marketingovými komunikacemi nemocnice a s popisem jejich dosavadních nástrojů interní a externí komunikace. V projektové části bude zpracována komunikační strategie k jednotlivým cílovým skupinám, která by měla vést k lepší informovanosti veřejnosti a upevnění dobrého jména nemocnice. |
cs |
dc.format |
114 s. |
cs |
dc.format.extent |
725650 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019 |
|
dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
trh zdravotnických služeb
|
cs |
dc.subject |
zdravotní péče
|
cs |
dc.subject |
nemocnice
|
cs |
dc.subject |
pacient
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
řízení
|
cs |
dc.subject |
health system
|
en |
dc.subject |
market of health services
|
en |
dc.subject |
health care
|
en |
dc.subject |
hospital
|
en |
dc.subject |
patient
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
management
|
en |
dc.title |
Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice |
cs |
dc.title.alternative |
Use of marketing communication to increase competitiveness of hospital |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is, based on an analysis of marketing communications, to describe and show practically used marketing and strategic approaches, which, providing there is high-quality implementation, are able to build and maintain a stable, respected position of a hospital in the market and its prosperity in a civilized society. The theoretical part of the thesis explains basic spheres of health services market, perception of marketing and marketing communications in health care. The analytical part covers marketing communications of the hospital together with the description of its current tools of internal and external communication. The project part deals with the elaboration of communication strategy towards individual target groups, which should result in better public awareness and strengthening the hospital's good name. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10614
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|