Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice

Show full item record

No preview available
Title: Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice
Author: Lang, Josef
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Cílem této diplomové práce je na základě analýzy marketingových komunikací popsat a ukázat v praxi používané marketingové a strategické přístupy, které při kvalitní implementaci dokáží účinně vybudovat a udržovat stabilní, respektovanou pozici nemocnice na trhu a její prosperitu v civilizované společnosti. Teoretická část práce vysvětluje základní oblasti trhu zdravotnických služeb, pojetí marketingu a marketingových komunikací ve zdravotnictví. Analytická část seznamuje s marketingovými komunikacemi nemocnice a s popisem jejich dosavadních nástrojů interní a externí komunikace. V projektové části bude zpracována komunikační strategie k jednotlivým cílovým skupinám, která by měla vést k lepší informovanosti veřejnosti a upevnění dobrého jména nemocnice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10456
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10614


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lang_2009_dp.pdfBlocked 708.6Kb PDF View/Open
lang_2009_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open
lang_2009_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account