Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití marketingových komunikací ke zvýšení konkurenceschopnosti nemocnice |
Autor: |
Lang, Josef
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je na základě analýzy marketingových komunikací popsat a ukázat v praxi používané marketingové a strategické přístupy, které při kvalitní implementaci dokáží účinně vybudovat a udržovat stabilní, respektovanou pozici nemocnice na trhu a její prosperitu v civilizované společnosti. Teoretická část práce vysvětluje základní oblasti trhu zdravotnických služeb, pojetí marketingu a marketingových komunikací ve zdravotnictví. Analytická část seznamuje s marketingovými komunikacemi nemocnice a s popisem jejich dosavadních nástrojů interní a externí komunikace. V projektové části bude zpracována komunikační strategie k jednotlivým cílovým skupinám, která by měla vést k lepší informovanosti veřejnosti a upevnění dobrého jména nemocnice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10456
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10614
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet