Působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce
Show full item record
No preview available
Title:
|
Působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce |
Author: |
Plánková, Eva
|
Advisor: |
Taraba, Pavel
|
Abstract:
|
V této bakalářské práci na téma "Působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce AHOLD Czech Republic, a.s.", je zpracována problematika působení reklamy na zákaz-níka maloobchodního řetězce z několika pohledů. Účinnosti reklamy tj. jestli právě ona vede zákazníka k nákupu či návštěvě prodejny, zda si díky ní dělá obrázek o nabízených službách a produktech a v neposlední řadě, zda kampaň "Trvale nízká cena" a "Věřte níz-kým cenám" splnila očekávání společnosti. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V Teoretické části se zabývám marketingem, reklamou a reklamou v maloobchodě. V praktické části jsou mé poznatky, analýza a doporučení pro společnost AHOLD Czech Republic, a.s., která působí na českém trhu od roku 1991. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10363
|
Date:
|
2009-05-27 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Institut bezpečnostních technologií |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
E
13340
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account