Působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce |
Autor: |
Plánková, Eva
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
V této bakalářské práci na téma "Působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce AHOLD Czech Republic, a.s.", je zpracována problematika působení reklamy na zákaz-níka maloobchodního řetězce z několika pohledů. Účinnosti reklamy tj. jestli právě ona vede zákazníka k nákupu či návštěvě prodejny, zda si díky ní dělá obrázek o nabízených službách a produktech a v neposlední řadě, zda kampaň "Trvale nízká cena" a "Věřte níz-kým cenám" splnila očekávání společnosti. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V Teoretické části se zabývám marketingem, reklamou a reklamou v maloobchodě. V praktické části jsou mé poznatky, analýza a doporučení pro společnost AHOLD Czech Republic, a.s., která působí na českém trhu od roku 1991. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10363
|
Datum:
|
2009-05-27 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Institut bezpečnostních technologií |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
13340
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet