dc.contributor.advisor |
Taraba, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Plánková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T04:29:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T04:29:07Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10363
|
|
dc.description.abstract |
V této bakalářské práci na téma "Působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce AHOLD Czech Republic, a.s.", je zpracována problematika působení reklamy na zákaz-níka maloobchodního řetězce z několika pohledů. Účinnosti reklamy tj. jestli právě ona vede zákazníka k nákupu či návštěvě prodejny, zda si díky ní dělá obrázek o nabízených službách a produktech a v neposlední řadě, zda kampaň "Trvale nízká cena" a "Věřte níz-kým cenám" splnila očekávání společnosti. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V Teoretické části se zabývám marketingem, reklamou a reklamou v maloobchodě. V praktické části jsou mé poznatky, analýza a doporučení pro společnost AHOLD Czech Republic, a.s., která působí na českém trhu od roku 1991. |
cs |
dc.format |
58 s., 11 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
785708 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
maloobchodní prodej
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
reklama v maloobchodě
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
retail sale
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
advertisement in retail
|
en |
dc.title |
Působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce |
cs |
dc.title.alternative |
Impact of advertisement to retails costumer AHOLD Czech Republic, Inc. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bartošíková, Romana |
|
dc.date.accepted |
2009-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work on theme "Impact of advertisement to retails customer AHOLD Czech Republic, Inc.'q is processing impact of commercials to the retails customers from different points of view. Firstly commercial effectiveness, it means if is the commercial reason of their shopping trip or the reason to visit the brand store. If their opinion about the store is thought the commercial campaign and an last but not least if the impact of the campaign "Trvale nízká cena" and "Věřte nízkým cenám" is fully according to company expectation. Work is consisting from the theoretic and practical part. In theory I am describing marketing study, advertisement in general and advertisement in retail. Within the practical part are mine comments, survey, analysis, and recommendations for Ahold Czech Republic, Inc, which is in the Czech market since 1991. |
en |
dc.description.department |
Institut bezpečnostních technologií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/133
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13340
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-20 |
|
utb.result.grade |
E |
|