Působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Plánková, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-18T04:29:07Z
dc.date.available 2010-07-18T04:29:07Z
dc.date.issued 2009-05-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10363
dc.description.abstract V této bakalářské práci na téma "Působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce AHOLD Czech Republic, a.s.", je zpracována problematika působení reklamy na zákaz-níka maloobchodního řetězce z několika pohledů. Účinnosti reklamy tj. jestli právě ona vede zákazníka k nákupu či návštěvě prodejny, zda si díky ní dělá obrázek o nabízených službách a produktech a v neposlední řadě, zda kampaň "Trvale nízká cena" a "Věřte níz-kým cenám" splnila očekávání společnosti. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V Teoretické části se zabývám marketingem, reklamou a reklamou v maloobchodě. V praktické části jsou mé poznatky, analýza a doporučení pro společnost AHOLD Czech Republic, a.s., která působí na českém trhu od roku 1991. cs
dc.format 58 s., 11 s. příloh cs
dc.format.extent 785708 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject maloobchodní prodej cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject reklama v maloobchodě cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject retail sale en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject advertisement en
dc.subject advertisement in retail en
dc.title Působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce cs
dc.title.alternative Impact of advertisement to retails costumer AHOLD Czech Republic, Inc. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bartošíková, Romana
dc.date.accepted 2009-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor work on theme "Impact of advertisement to retails customer AHOLD Czech Republic, Inc.'q is processing impact of commercials to the retails customers from different points of view. Firstly commercial effectiveness, it means if is the commercial reason of their shopping trip or the reason to visit the brand store. If their opinion about the store is thought the commercial campaign and an last but not least if the impact of the campaign "Trvale nízká cena" and "Věřte nízkým cenám" is fully according to company expectation. Work is consisting from the theoretic and practical part. In theory I am describing marketing study, advertisement in general and advertisement in retail. Within the practical part are mine comments, survey, analysis, and recommendations for Ahold Czech Republic, Inc, which is in the Czech market since 1991. en
dc.description.department Institut bezpečnostních technologií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/133 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13340
dc.date.assigned 2009-02-20
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
plánková_2009_bp.pdfBlocked 767.2Kb PDF View/Open
plánková_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
plánková_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account