Rozsah a kvalita poskytovaných služeb zákazníků firmy DEPROX, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Taraba, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Štursová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T03:43:10Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T03:43:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10264
|
|
dc.description.abstract |
Moje bakalářská práce je zaměřena především na rozsah a kvalitu poskytovaných služeb zákazníkům firmy DEPROX, s.r.o. V teoretické části jsem uvedla základní poznatky o marketingu služeb a o marketingovém mixu služeb. V praktické části jsem se podrobně zaměřila na firmu DEPROX, s.r.o. konkrétně na služby které poskytuje svým zákazníkům. Nejdůležitější částí mé bakalářské práce je analýza dotazníků, které jsem předložila zákazníkům. Cílem dotazníků bylo zjistit spokojenost zákazníků se službami a produkty společnosti a s celkovým vystupování firmy na veřejnosti. Získané informace jsem vyhodnotila a interpretovala v mé praktické části a nakonec předkládám mé závěry a doporučení. |
cs |
dc.format |
61 s., 12 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1381020 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
satisfaction customer
|
en |
dc.subject |
marketing mix services
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Rozsah a kvalita poskytovaných služeb zákazníků firmy DEPROX, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Range and quality of granted service of company customers DEPROX, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Musil, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2009-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor work is mainly targered the range and quality of service grandet to company customers DEPROX, s.r.o. In my theoretic part I am using basic knowledge about marketing service and about marketing service mix. In the practical part I am deeply focusing on company DEPROX, s.r.o., specificly on service provided by the company to their customers. The most important part my bachelor work is analyse of questionnaires filled by custommers. The purpose of the questionnaires was to find out custommer satisfaction with company service and products and company behaviour on public. Finally I evaluated and interpreted acquired information in my practical part and consequently I am introducing results and recommendations. |
en |
dc.description.department |
Institut bezpečnostních technologií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/133
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13343
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-20 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account