Rozsah a kvalita poskytovaných služeb zákazníků firmy DEPROX, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozsah a kvalita poskytovaných služeb zákazníků firmy DEPROX, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Štursová, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-18T03:43:10Z
dc.date.available 2010-07-18T03:43:10Z
dc.date.issued 2009-05-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10264
dc.description.abstract Moje bakalářská práce je zaměřena především na rozsah a kvalitu poskytovaných služeb zákazníkům firmy DEPROX, s.r.o. V teoretické části jsem uvedla základní poznatky o marketingu služeb a o marketingovém mixu služeb. V praktické části jsem se podrobně zaměřila na firmu DEPROX, s.r.o. konkrétně na služby které poskytuje svým zákazníkům. Nejdůležitější částí mé bakalářské práce je analýza dotazníků, které jsem předložila zákazníkům. Cílem dotazníků bylo zjistit spokojenost zákazníků se službami a produkty společnosti a s celkovým vystupování firmy na veřejnosti. Získané informace jsem vyhodnotila a interpretovala v mé praktické části a nakonec předkládám mé závěry a doporučení. cs
dc.format 61 s., 12 s. příloh cs
dc.format.extent 1381020 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject satisfaction customer en
dc.subject marketing mix services en
dc.subject competition en
dc.subject questionnaire en
dc.title Rozsah a kvalita poskytovaných služeb zákazníků firmy DEPROX, s.r.o. cs
dc.title.alternative Range and quality of granted service of company customers DEPROX, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Musil, Miroslav
dc.date.accepted 2009-06-12
dc.description.abstract-translated My bachelor work is mainly targered the range and quality of service grandet to company customers DEPROX, s.r.o. In my theoretic part I am using basic knowledge about marketing service and about marketing service mix. In the practical part I am deeply focusing on company DEPROX, s.r.o., specificly on service provided by the company to their customers. The most important part my bachelor work is analyse of questionnaires filled by custommers. The purpose of the questionnaires was to find out custommer satisfaction with company service and products and company behaviour on public. Finally I evaluated and interpreted acquired information in my practical part and consequently I am introducing results and recommendations. en
dc.description.department Institut bezpečnostních technologií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/133 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13343
dc.date.assigned 2009-02-20
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
štursová_2009_bp.pdf 1.317Mb PDF View/Open
štursová_2009_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
štursová_2009_op.doc 45Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account