Rozsah a kvalita poskytovaných služeb zákazníků firmy DEPROX, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rozsah a kvalita poskytovaných služeb zákazníků firmy DEPROX, s.r.o. |
Autor: |
Štursová, Lenka
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
Moje bakalářská práce je zaměřena především na rozsah a kvalitu poskytovaných služeb zákazníkům firmy DEPROX, s.r.o. V teoretické části jsem uvedla základní poznatky o marketingu služeb a o marketingovém mixu služeb. V praktické části jsem se podrobně zaměřila na firmu DEPROX, s.r.o. konkrétně na služby které poskytuje svým zákazníkům. Nejdůležitější částí mé bakalářské práce je analýza dotazníků, které jsem předložila zákazníkům. Cílem dotazníků bylo zjistit spokojenost zákazníků se službami a produkty společnosti a s celkovým vystupování firmy na veřejnosti. Získané informace jsem vyhodnotila a interpretovala v mé praktické části a nakonec předkládám mé závěry a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10264
|
Datum:
|
2009-05-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut bezpečnostních technologií |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13343
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet