dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Steinerová, Ilona
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T03:34:28Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:50:03Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10245
|
|
dc.description.abstract |
Práce je pohledem na corporate identity, která je východiskem pro pozitivní image. Definu-je jednotlivé součásti corporate identity jak v teoretické rovině, tak v praktické na příkla-du statutárního města Zlína. Ukazuje, jak pozitivní image organizace ovlivňují její zaměst-nanci, neboť úspěch organizací se odvíjí od spokojených zaměstnanců, kteří jsou jedním z důležitých referenčních zdrojů a ovlivňují okolí ve vnímání úřadu. Efektivní komunikace pak přispívá k tomu, že se zaměstnanci více ztotožňují s firemními hodnotami a chtějí se podílet na vizi a cílech firmy. V praktické části se práce zabývá jed-notlivými součástmi corporate identity na Magistrátu města Zlína a analýzou interní komu-nikace na Magistrátu města Zlína a jejím vlivem na image úřadu. V projektové části jsem na základě výsledků analýzy zpracovala návrh komunikačního plánu Magistrátu města Zlína. |
cs |
dc.format |
76 s. a 34 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
9794330 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011 |
|
dc.subject |
corporate identity
|
cs |
dc.subject |
corporate design
|
cs |
dc.subject |
corporate communications
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
firemní komunikace
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
corporate communications
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
company culture
|
en |
dc.subject |
company communication
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
plan of communication
|
en |
dc.title |
Role image v corporate identity organizace - Magistrátu města Zlína |
cs |
dc.title.alternative |
Position of image in corporate identity of organization - Municipal authority of Zlin |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is focused on corporate identity that is one of the resources for positive image. It defines parts of corporate identity in theoretical bases and also practical example on Mu-nicipal Authority of Zlin. It snows how employees influence positive image of organiza-tion, because it is said, that satisfied employees means successful organization. Employees are one of very important sources of reference and influence perception of authority. Efficient communication helps to ego-involvement of employees with values and participa-tion on vision and goals of company. Practical part is deals with parts of corporate identity of Municipal Authority of Zlin and analyze of internal communication and its influence on image of authority. Project part is based on outcome of analyze and involves proposal of communication plan of Municipal Authority of Zlin. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10632
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|