Role image v corporate identity organizace - Magistrátu města Zlína
Show full item record
No preview available
Title:
|
Role image v corporate identity organizace - Magistrátu města Zlína |
Author: |
Steinerová, Ilona
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Práce je pohledem na corporate identity, která je východiskem pro pozitivní image. Definu-je jednotlivé součásti corporate identity jak v teoretické rovině, tak v praktické na příkla-du statutárního města Zlína. Ukazuje, jak pozitivní image organizace ovlivňují její zaměst-nanci, neboť úspěch organizací se odvíjí od spokojených zaměstnanců, kteří jsou jedním z důležitých referenčních zdrojů a ovlivňují okolí ve vnímání úřadu. Efektivní komunikace pak přispívá k tomu, že se zaměstnanci více ztotožňují s firemními hodnotami a chtějí se podílet na vizi a cílech firmy. V praktické části se práce zabývá jed-notlivými součástmi corporate identity na Magistrátu města Zlína a analýzou interní komu-nikace na Magistrátu města Zlína a jejím vlivem na image úřadu. V projektové části jsem na základě výsledků analýzy zpracovala návrh komunikačního plánu Magistrátu města Zlína. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10245
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10632
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account