FESTINA 2008 - Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky
Show full item record
No preview available
Title:
|
FESTINA 2008 - Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky |
Author: |
Kopecký, Luboš
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Diplomová práce pojednává o vlivu nových trendů na marketingové kampaně. V první, teoretické části, jsou představeny jak marketingové kampaně využívající tradiční postupy (tisková a rozhlasová reklama), tak i kampaně jdoucí novými směry (guerillový a virální marketing). Praktická část se zabývá organizací a realizací komplexní předvánoční kampaně týkající se propagace švýcarských hodinek značky Festina. Tato intenzivní kampaň, probíhající v období září - prosinec 2008, využívala standardních marketingových postupů. V projektové části je představen nový koncept marketingové komunikace: Festina eXtreme. Jedná se o on-line interaktivní fotografickou soutěž, těžící z participace zákazníka na reklamní kampani značky. Závěrem předkládám rozbor hypotézy, zda-li jsou nové marketingové trendy pro značku Festina přínosem, nebo neefektivním krokem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10153
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10612
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account