dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Kopecký, Luboš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T02:44:39Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10153
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o vlivu nových trendů na marketingové kampaně. V první, teoretické části, jsou představeny jak marketingové kampaně využívající tradiční postupy (tisková a rozhlasová reklama), tak i kampaně jdoucí novými směry (guerillový a virální marketing). Praktická část se zabývá organizací a realizací komplexní předvánoční kampaně týkající se propagace švýcarských hodinek značky Festina. Tato intenzivní kampaň, probíhající v období září - prosinec 2008, využívala standardních marketingových postupů. V projektové části je představen nový koncept marketingové komunikace: Festina eXtreme. Jedná se o on-line interaktivní fotografickou soutěž, těžící z participace zákazníka na reklamní kampani značky. Závěrem předkládám rozbor hypotézy, zda-li jsou nové marketingové trendy pro značku Festina přínosem, nebo neefektivním krokem. |
cs |
dc.format |
67 |
cs |
dc.format.extent |
2552890 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039 |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
nové trendy
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
hodinky
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
new trends
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
campaign
|
en |
dc.subject |
watch
|
en |
dc.title |
FESTINA 2008 - Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky |
cs |
dc.title.alternative |
FESTINA 2008 - Symbiosis of traditional approaches and new trends in the marketing campaign for the Swiss watches |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-04-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma work "Festina 2008" deals with influence of new trends on marketing campaings. In first, theoretical part are introducing traditional marketing campaigns (press and radio advertisement) as well as campaigns head towards new trends (querilla and viral marketing). The practical part describes organization and execution of complete pre-Christmas campaign for the Swiss watch brand Festina. This intense campaign was realized in period from September to December 2008 and it used the traditional marketing approaches. In the project part is introduced the new concept of marketing communication: Festina eXtreme. Festina eXtreme is the interactive photographic contest, based on consumer participation on the brand campaing. In the conclusion I analyse the hypothesis, if the new trends are for the brand Festina benefit or step towards bad direction. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10612
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|