FESTINA 2008 - Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
FESTINA 2008 - Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky |
Autor: |
Kopecký, Luboš
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o vlivu nových trendů na marketingové kampaně. V první, teoretické části, jsou představeny jak marketingové kampaně využívající tradiční postupy (tisková a rozhlasová reklama), tak i kampaně jdoucí novými směry (guerillový a virální marketing). Praktická část se zabývá organizací a realizací komplexní předvánoční kampaně týkající se propagace švýcarských hodinek značky Festina. Tato intenzivní kampaň, probíhající v období září - prosinec 2008, využívala standardních marketingových postupů. V projektové části je představen nový koncept marketingové komunikace: Festina eXtreme. Jedná se o on-line interaktivní fotografickou soutěž, těžící z participace zákazníka na reklamní kampani značky. Závěrem předkládám rozbor hypotézy, zda-li jsou nové marketingové trendy pro značku Festina přínosem, nebo neefektivním krokem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10153
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10612
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet