dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Hudecová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T02:34:04Z |
|
dc.date.available |
2014-04-25T23:00:31Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10125
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá otázkou marketingu kulturních organizací se zaměřením na marketing divadla. Analyzuje dvě vybrané reklamní kampaně Hudebního divadla Karlín, které byly v minulosti realizovány - tedy skutečně proběhly. Analýza těchto kampaní se zaměřuje na cíle kampaně, vybraný komunikační koncept, mediální mix a kampaně hodnotí z hlediska dosažení požadovaného cíle. Součástí diplomové práce bude navržení nové reklamní kampaně v souladu s vybranou cílovou skupinou, cíli kampaně, mediálním mixemZároveň bude posouzena možnost realizace kampaně zejména vzhledem k reálnému finančnímu rozpočtu. V případě nemožnosti reálné realizace kampaně bude navržena alternativní varianta. |
cs |
dc.format |
114 s, 6.s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3769944 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2014 |
|
dc.subject |
Hudební divadlo Karlín
|
cs |
dc.subject |
marketing divadla
|
cs |
dc.subject |
marketing kultury
|
cs |
dc.subject |
marketing kulturních organizací
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
Karlin Musical Theatre
|
en |
dc.subject |
marketing of theatre
|
en |
dc.subject |
cultural marketing
|
en |
dc.subject |
marketing of cultural organizations
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.title |
Propagace Hudebního divadla Karlín |
cs |
dc.title.alternative |
Advertising of Karlin Musical Theatre |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on marketing of cultural organizations with a special emphasis on marketing approach of a theatre. It analyses a selected advertising campaigns of Hudební divadlo Karlín which have been realised in the past. This analysis describes targets of the campaign, selected communication concept, media mix , and it also evaluates the campaign from the perspective of achieving its desired goal. The thesis will include proposal of a new advertising campaign that will adhere to a selected target group, to targets of the campaign, to media mix.The campaign will be evaluated from the perspective of possible implementation, taking into consideration real budget of the theatre. In case of not being able to implement the campaign due to budget limitations, an alternative one with lower costs shall be proposed. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10603
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|