Propagace Hudebního divadla Karlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace Hudebního divadla Karlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Hudecová, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-18T02:34:04Z
dc.date.available 2014-04-25T23:00:31Z
dc.date.issued 2009-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10125
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá otázkou marketingu kulturních organizací se zaměřením na marketing divadla. Analyzuje dvě vybrané reklamní kampaně Hudebního divadla Karlín, které byly v minulosti realizovány - tedy skutečně proběhly. Analýza těchto kampaní se zaměřuje na cíle kampaně, vybraný komunikační koncept, mediální mix a kampaně hodnotí z hlediska dosažení požadovaného cíle. Součástí diplomové práce bude navržení nové reklamní kampaně v souladu s vybranou cílovou skupinou, cíli kampaně, mediálním mixemZároveň bude posouzena možnost realizace kampaně zejména vzhledem k reálnému finančnímu rozpočtu. V případě nemožnosti reálné realizace kampaně bude navržena alternativní varianta. cs
dc.format 114 s, 6.s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3769944 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2014
dc.subject Hudební divadlo Karlín cs
dc.subject marketing divadla cs
dc.subject marketing kultury cs
dc.subject marketing kulturních organizací cs
dc.subject propagace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Karlin Musical Theatre en
dc.subject marketing of theatre en
dc.subject cultural marketing en
dc.subject marketing of cultural organizations en
dc.subject promotion en
dc.subject advertising en
dc.title Propagace Hudebního divadla Karlín cs
dc.title.alternative Advertising of Karlin Musical Theatre en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on marketing of cultural organizations with a special emphasis on marketing approach of a theatre. It analyses a selected advertising campaigns of Hudební divadlo Karlín which have been realised in the past. This analysis describes targets of the campaign, selected communication concept, media mix , and it also evaluates the campaign from the perspective of achieving its desired goal. The thesis will include proposal of a new advertising campaign that will adhere to a selected target group, to targets of the campaign, to media mix.The campaign will be evaluated from the perspective of possible implementation, taking into consideration real budget of the theatre. In case of not being able to implement the campaign due to budget limitations, an alternative one with lower costs shall be proposed. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10603
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hudecová_2009_dp.pdfBlocked 3.595Mb PDF View/Open
hudecová_2009_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open
hudecová_2009_op.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account