Propagace Hudebního divadla Karlín
Show full item record
No preview available
Title:
|
Propagace Hudebního divadla Karlín |
Author: |
Hudecová, Zuzana
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá otázkou marketingu kulturních organizací se zaměřením na marketing divadla. Analyzuje dvě vybrané reklamní kampaně Hudebního divadla Karlín, které byly v minulosti realizovány - tedy skutečně proběhly. Analýza těchto kampaní se zaměřuje na cíle kampaně, vybraný komunikační koncept, mediální mix a kampaně hodnotí z hlediska dosažení požadovaného cíle. Součástí diplomové práce bude navržení nové reklamní kampaně v souladu s vybranou cílovou skupinou, cíli kampaně, mediálním mixemZároveň bude posouzena možnost realizace kampaně zejména vzhledem k reálnému finančnímu rozpočtu. V případě nemožnosti reálné realizace kampaně bude navržena alternativní varianta. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10125
|
Date:
|
2009-04-25 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2014
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10603
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account