Propagace Hudebního divadla Karlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Propagace Hudebního divadla Karlín |
| Autor: |
Hudecová, Zuzana
|
| Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá otázkou marketingu kulturních organizací se zaměřením na marketing divadla. Analyzuje dvě vybrané reklamní kampaně Hudebního divadla Karlín, které byly v minulosti realizovány - tedy skutečně proběhly. Analýza těchto kampaní se zaměřuje na cíle kampaně, vybraný komunikační koncept, mediální mix a kampaně hodnotí z hlediska dosažení požadovaného cíle. Součástí diplomové práce bude navržení nové reklamní kampaně v souladu s vybranou cílovou skupinou, cíli kampaně, mediálním mixemZároveň bude posouzena možnost realizace kampaně zejména vzhledem k reálnému finančnímu rozpočtu. V případě nemožnosti reálné realizace kampaně bude navržena alternativní varianta. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10125
|
|
Datum:
|
2009-04-25 |
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2014
|
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10603
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet