Mediální obraz Lewise Hamiltona ve Formuli 1

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mediální obraz Lewise Hamiltona ve Formuli 1

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Maňáková, Silvie
dc.date.accessioned 2010-07-18T01:47:38Z
dc.date.available 2010-07-18T01:47:38Z
dc.date.issued 2009-04-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10037
dc.description.abstract Diplomová práce charakterizuje marketingové komunikace se zaměřením na média, public relations a na mediální analýzu. Definuje marketingový mix, prostředky marketingové ko-munikace, specializuje se na jednotlivá média a marketingový výzkum a vyzdvihuje roli mediálního plánování vzhledem k efektivnosti marketingové komunikace v oblasti spor-tovního průmyslu. Na základě šetření u cílové skupiny umožňuje vybrat vhodný typ média a mediálního nosiče. Práce se zabývá mediálním plánováním velmi atraktivní akce spor-tovního charakteru, kterou je Formule 1. Cílem je návrh v praxi použitelného plánu, jenž by vycházel z výsledků mediální analýzy a dotazníkového šetření realizovaného u odborné i laické české veřejnosti a za pomoci odborníků z dané oblasti. cs
dc.format 76 s., 12 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 5834574 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sport cs
dc.subject reklama cs
dc.subject média cs
dc.subject mediální plánování cs
dc.subject Lewis Hamilton cs
dc.subject Formule 1 cs
dc.subject Vodafone McLaren Mercedes cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject sport en
dc.subject advertising en
dc.subject media en
dc.subject media planning en
dc.subject Lewis Hamilton en
dc.subject Formula 1 en
dc.subject Vodafone McLaren Mercedes en
dc.title Mediální obraz Lewise Hamiltona ve Formuli 1 cs
dc.title.alternative Lewis Hamilton's medial image in Formula 1 en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2009-05-29
dc.description.abstract-translated Thesis describes a marketing communications with a focus on media, public relations and media analysis. It defines the marketing mix, marketing communication devices, specializes in various media and marketing research and highlights the role of media planning in relation to the effectiveness of marketing communication in the sports industry. On the basis of investigations in target group it enables to select the appropriate type of media and medial carrier. The work deals with media planning of very attractive sports events, that is Formula 1. The aim is to make the proposal, in practice, the applicable plan, which would be based on the results of media analysis and questionnaire survey carried out with experts and the general Czech public and with the assistance of experts in this field. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10570
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
maňáková_2009_dp.pdf 5.564Mb PDF View/Open
maňáková_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
maňáková_2009_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account