Mediální obraz Lewise Hamiltona ve Formuli 1
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Mediální obraz Lewise Hamiltona ve Formuli 1 |
Autor: |
Maňáková, Silvie
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce charakterizuje marketingové komunikace se zaměřením na média, public relations a na mediální analýzu. Definuje marketingový mix, prostředky marketingové ko-munikace, specializuje se na jednotlivá média a marketingový výzkum a vyzdvihuje roli mediálního plánování vzhledem k efektivnosti marketingové komunikace v oblasti spor-tovního průmyslu. Na základě šetření u cílové skupiny umožňuje vybrat vhodný typ média a mediálního nosiče. Práce se zabývá mediálním plánováním velmi atraktivní akce spor-tovního charakteru, kterou je Formule 1. Cílem je návrh v praxi použitelného plánu, jenž by vycházel z výsledků mediální analýzy a dotazníkového šetření realizovaného u odborné i laické české veřejnosti a za pomoci odborníků z dané oblasti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10037
|
Datum:
|
2009-04-24 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10570
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet