Mediální obraz Lewise Hamiltona ve Formuli 1

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mediální obraz Lewise Hamiltona ve Formuli 1

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mediální obraz Lewise Hamiltona ve Formuli 1
Autor: Maňáková, Silvie
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Diplomová práce charakterizuje marketingové komunikace se zaměřením na média, public relations a na mediální analýzu. Definuje marketingový mix, prostředky marketingové ko-munikace, specializuje se na jednotlivá média a marketingový výzkum a vyzdvihuje roli mediálního plánování vzhledem k efektivnosti marketingové komunikace v oblasti spor-tovního průmyslu. Na základě šetření u cílové skupiny umožňuje vybrat vhodný typ média a mediálního nosiče. Práce se zabývá mediálním plánováním velmi atraktivní akce spor-tovního charakteru, kterou je Formule 1. Cílem je návrh v praxi použitelného plánu, jenž by vycházel z výsledků mediální analýzy a dotazníkového šetření realizovaného u odborné i laické české veřejnosti a za pomoci odborníků z dané oblasti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10037
Datum: 2009-04-24
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10570


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
maňáková_2009_dp.pdf 5.564Mb PDF Zobrazit/otevřít
maňáková_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
maňáková_2009_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet