Mediální obraz Lewise Hamiltona ve Formuli 1
Show full item record
No preview available
Title:
|
Mediální obraz Lewise Hamiltona ve Formuli 1 |
Author: |
Maňáková, Silvie
|
Advisor: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstract:
|
Diplomová práce charakterizuje marketingové komunikace se zaměřením na média, public relations a na mediální analýzu. Definuje marketingový mix, prostředky marketingové ko-munikace, specializuje se na jednotlivá média a marketingový výzkum a vyzdvihuje roli mediálního plánování vzhledem k efektivnosti marketingové komunikace v oblasti spor-tovního průmyslu. Na základě šetření u cílové skupiny umožňuje vybrat vhodný typ média a mediálního nosiče. Práce se zabývá mediálním plánováním velmi atraktivní akce spor-tovního charakteru, kterou je Formule 1. Cílem je návrh v praxi použitelného plánu, jenž by vycházel z výsledků mediální analýzy a dotazníkového šetření realizovaného u odborné i laické české veřejnosti a za pomoci odborníků z dané oblasti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10037
|
Date:
|
2009-04-24 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10570
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account