Podnikatelský plán fiktivní firmy a její uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podnikatelský plán fiktivní firmy a její uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu

Show full item record

No preview available
Title: Podnikatelský plán fiktivní firmy a její uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu
Author: Švrčková, Martina
Advisor: Konečný, Jiří
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu fiktivní firmy a jejího uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu. Práce je rozdělena na dvě základní části. Teoretická část obsahuje poznatky vybrané z odborné literatury týkající se podnikatelského a komunikačního plánu. Praktická část je věnována samotnému návrhu podnikatelského a komunikačního plánu cestovní kanceláře Sporttour. Praktická část je členěna dle struktury, která je uvedena v teoretické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8331
Date: 2009-05-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2039
Department: Institut bezpečnostních technologií
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: A 13257


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
švrčková_2009_bp.pdfBlocked 689.8Kb PDF View/Open
švrčková_2009_vp.pdf 109.5Kb PDF View/Open
švrčková_2009_op.pdf 131.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account