Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti ZELENKA s kvalitou překladů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti ZELENKA s kvalitou překladů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Borkovec, Michael
dc.contributor.author Zelenková, Iva
dc.date.accessioned 2010-07-16T20:54:00Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6595
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu nového systému hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti ZELENKA s kvalitou překladatelských služeb. V teoretické části jsou popsány obecné metody zjišťování spokojenosti včetně marketingových výzkumů. V analytické části je charakterizována společnost ZELENKA a popsán aktuální stav hodnocení spokojenosti zákazníků. Po provedení analýzy byly vyhodnoceny získané informace a navržen nový efektivnější systém zjišťování spokojenosti v souladu s normami ČSN EN ISO 9001:2000 a ČSN EN 15038:2006, které jsou ve společnosti ZELENKA v současné době implementovány. cs
dc.format 55 s., 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1084289 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037
dc.subject Zákazník cs
dc.subject hodnocení spokojenosti cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject měření spokojenosti cs
dc.subject překladatelské služby cs
dc.subject ČSN EN ISO 9001:2000 cs
dc.subject Customer en
dc.subject satisfaction assessment en
dc.subject marketing research en
dc.subject satisfaction measurement en
dc.subject translation services en
dc.subject ČSN EN ISO 9001:2000 en
dc.title Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti ZELENKA s kvalitou překladů cs
dc.title.alternative Assessment of customer satisfaction with the translation work performed by the company ZELENKA en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zámečník, Roman
dc.date.accepted 2008-01-22
dc.date.vskp-available 2037-12-07
dc.description.abstract-translated The aim of this Bachelor thesis is to create a proposal of a new system of assessment of ZELENKA agency's customer satisfaction with the quality of translation services. The theoretic part describes general methods of satisfaction survey including marketing research. The analytic part contains characterization of the ZELENKA agency and description of the current state of customer satisfaction assessment. After the situation has been analyzed, pieces of information obtained here were assessed and a new more effective system of satisfaction survey was proposed in compliance with standards ČSN EN ISO 9001:2000 and ČSN EN 15038:2006, which are being implemented in the ZELENKA agency at present. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7421
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
zelenková_2008_bp.pdfBlocked 1.034Mb PDF View/Open
zelenková_2008_vp.doc 43.5Kb Microsoft Word View/Open
zelenková_2008_op.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account