Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti ZELENKA s kvalitou překladů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti ZELENKA s kvalitou překladů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti ZELENKA s kvalitou překladů
Autor: Zelenková, Iva
Vedoucí: Borkovec, Michael
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu nového systému hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti ZELENKA s kvalitou překladatelských služeb. V teoretické části jsou popsány obecné metody zjišťování spokojenosti včetně marketingových výzkumů. V analytické části je charakterizována společnost ZELENKA a popsán aktuální stav hodnocení spokojenosti zákazníků. Po provedení analýzy byly vyhodnoceny získané informace a navržen nový efektivnější systém zjišťování spokojenosti v souladu s normami ČSN EN ISO 9001:2000 a ČSN EN 15038:2006, které jsou ve společnosti ZELENKA v současné době implementovány.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6595
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 7421


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zelenková_2008_bp.pdfZablokované 1.034Mb PDF Zobrazit/otevřít
zelenková_2008_vp.doc 43.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zelenková_2008_op.doc 41.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet