Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti ZELENKA s kvalitou překladů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti ZELENKA s kvalitou překladů

Show full item record

No preview available
Title: Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti ZELENKA s kvalitou překladů
Author: Zelenková, Iva
Advisor: Borkovec, Michael
Abstract: Cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu nového systému hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti ZELENKA s kvalitou překladatelských služeb. V teoretické části jsou popsány obecné metody zjišťování spokojenosti včetně marketingových výzkumů. V analytické části je charakterizována společnost ZELENKA a popsán aktuální stav hodnocení spokojenosti zákazníků. Po provedení analýzy byly vyhodnoceny získané informace a navržen nový efektivnější systém zjišťování spokojenosti v souladu s normami ČSN EN ISO 9001:2000 a ČSN EN 15038:2006, které jsou ve společnosti ZELENKA v současné době implementovány.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6595
Date: 2007-12-07
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 7421


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zelenková_2008_bp.pdfBlocked 1.034Mb PDF View/Open
zelenková_2008_vp.doc 43.5Kb Microsoft Word View/Open
zelenková_2008_op.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account