Využití marketingové komunikace pro zvyšování konkurenceschopnosti společnosti HP TRONIC

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití marketingové komunikace pro zvyšování konkurenceschopnosti společnosti HP TRONIC

Show simple item record

dc.contributor.advisor Komín, Bohuslav
dc.contributor.author Kadlčík, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-16T16:19:57Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5988
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace společnosti HP TRONIC Zlín, spol. s r. o., především však na obchodní značku PROTON. Teoretická část této práce přináší přehled o literárních poznatcích v oblasti marketingové komunikace. Hlavní náplní analytické části je analýza nástrojů marketingového komunikačního mixu využívaných firmou. Na základě výsledků analýzy jsou navržena doporučení vedoucí ke zkvalitnění stávající situace. cs
dc.format 60 s., 5 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 727010 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject vztahy s veřejností cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject vnitropodniková komunikace cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject promotion en
dc.subject sales support en
dc.subject public relations en
dc.subject direct marketing en
dc.subject intradepartmental communication en
dc.title Využití marketingové komunikace pro zvyšování konkurenceschopnosti společnosti HP TRONIC cs
dc.title.alternative Utilization of marketing communication as a tool for enhancing competitiveness of HP TRONIC en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vašků, Lenka
dc.date.accepted 2008-01-14
dc.date.vskp-available 2037-12-07
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on marketing communication dilemma of HP TRONIC Zlín, spol. s r. o., primarily it concentrates on PROTON brand. The theoretical part of the thesis represents an overview of marketing communication literary resources. Main task of the analytical part is the analysis of marketing communication mix tools used by the company. On the basis of results of the analysis, recommendations leading to improvement of current situation are given. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7425
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kadlčík_2008_bp.pdfBlocked 709.9Kb PDF View/Open
kadlčík_2008_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
kadlčík_2008_op.doc 35Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account