Využití marketingové komunikace pro zvyšování konkurenceschopnosti společnosti HP TRONIC

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití marketingové komunikace pro zvyšování konkurenceschopnosti společnosti HP TRONIC

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití marketingové komunikace pro zvyšování konkurenceschopnosti společnosti HP TRONIC
Autor: Kadlčík, Martin
Vedoucí: Komín, Bohuslav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace společnosti HP TRONIC Zlín, spol. s r. o., především však na obchodní značku PROTON. Teoretická část této práce přináší přehled o literárních poznatcích v oblasti marketingové komunikace. Hlavní náplní analytické části je analýza nástrojů marketingového komunikačního mixu využívaných firmou. Na základě výsledků analýzy jsou navržena doporučení vedoucí ke zkvalitnění stávající situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5988
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7425


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kadlčík_2008_bp.pdfZablokované 709.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
kadlčík_2008_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kadlčík_2008_op.doc 35Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet