Využití marketingové komunikace pro zvyšování konkurenceschopnosti společnosti HP TRONIC
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití marketingové komunikace pro zvyšování konkurenceschopnosti společnosti HP TRONIC |
Author: |
Kadlčík, Martin
|
Advisor: |
Komín, Bohuslav
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace společnosti HP TRONIC Zlín, spol. s r. o., především však na obchodní značku PROTON. Teoretická část této práce přináší přehled o literárních poznatcích v oblasti marketingové komunikace. Hlavní náplní analytické části je analýza nástrojů marketingového komunikačního mixu využívaných firmou. Na základě výsledků analýzy jsou navržena doporučení vedoucí ke zkvalitnění stávající situace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5988
|
Date:
|
2007-12-07 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037
|
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
7425
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account