Využití odměn a trestů u dětí v základní škole z pohledu učitelů ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití odměn a trestů u dětí v základní škole z pohledu učitelů ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balvín, Jaroslav
dc.contributor.author Bujáčková, Vendula
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:16Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:16Z
dc.date.issued 2024-01-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56963
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vztahem pedagogů k odměnám a trestům na základních školách ve Zlínském kraji. Z kritického zhodnocení literatury se práce snaží správně naformulovat dotazník, který má za úkol, co nejlépe prozkoumat vztah pedagogů k odměnám a trestům. V praktické části se zaměřujeme na kvantitativní výzkum, kde zvolenou výzkumnou metodou je dotazníkové šetření. Z dotazníkového šetření lze usoudit, že pozitivní vztah k trestům nahrazuje pozitivní vztah k odměnám. Cílem výzkumu je zjistit, jaké jsou postoje pedagogických pracovníků k odměnám a trestům ve výchově a vzdělávání.
dc.format 65 s. (69 728 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject odměna cs
dc.subject trest cs
dc.subject pedagog cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject reward en
dc.subject punishment en
dc.subject teacher en
dc.subject primary school en
dc.title Využití odměn a trestů u dětí v základní škole z pohledu učitelů ve Zlínském kraji
dc.title.alternative Using Rewards and Punishment of Children at Primary School in Zlin Region from the Teachers´ Perspective
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2024-09-09
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the relationship of teachers to rewards and punishments in primary schools in the Zlín region. From a critical review of the literature, the thesis attempts to formulate a questionnaire to best explore the relationship of teachers to rewards and punishments. In the practical part we focus on quantitative research where the chosen research method is a questionnaire survey. From the questionnaire survey it can be concluded that a positive attitude towards punishment replaces a positive attitude towards rewards. The aim of the research is to find out the attitudes of teaching staff towards rewards and punishments in education.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 67294
dc.date.submitted 2024-08-19


Files in this item

Files Size Format View Description
bujáčková_2024_dp.pdf 1.650Mb PDF View/Open None
bujáčková_2024_op.docx 17.71Kb Unknown View/Open None
bujáčková_2024_vp.docx 17.34Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account