Důsledky chronického onemocnění na fungování žáků 1. stupně základních škol z perspektivy učitelů Důsledky chronického onemocnění na fungování žáků 1. stupně základních škol z perspektivy učitelů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Důsledky chronického onemocnění na fungování žáků 1. stupně základních škol z perspektivy učitelů Důsledky chronického onemocnění na fungování žáků 1. stupně základních škol z perspektivy učitelů |
Author: |
Kociánová, Barbora
|
Advisor: |
Plisková, Barbora
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá dopady chronických onemocnění na fungování žáků 1. stupně základní školy. Cílem tohoto kvalitativního výzkumu bylo zjistit, jak na dopady pohlíží učitelé běžných základních škol. Teoretická část shrnuje poznatky o chronických onemocněních a jejich dopadech v kontextu základního vzdělávání. Popis výzkumu, který byl proveden polostrukturovaným rozhovorem, je obsažen v praktické části. Získaná data byla analyzována metodou otevřeného kódování. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že učitelé mají specifické zkušenosti, které ovlivňují jejich vnímání zvladatelnosti dopadů chronických onemocnění na fungování žáků 1. stupně základní školy. Učitelé je považují za zvladatelné v rámci školního prostředí, pokud se cítí být dotčeně informovaní a kompetentní k podpoře a péči o žáka s chronickým onemocněním. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56662
|
Date:
|
2024-01-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav školní pedagogiky |
Discipline:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account