Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council

Show full item record

No preview available
Title: Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council
Author: Hložková, Ester
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Bakalářská práce se zabývá motivací českých designérů ke členství v Czech Fashion Council, jejich očekáváním od platformy a bariéry, které se se vstupem do organizace pojí. V teoretické části je představen módní marketing a módní marketingový mix, komunikace v módním marketingu a její komunikační nástroje. Navazuje na to módní průmysl se zaměřením na český módní průmysl a poté je definován módní designér. V závěru teoretické části je metodika práce stanovující cíl a účel výzkumu a výzkumné otázky. Součástí praktické části je představení spolku Czech Fashion Council, jeho cíl, cílové skupiny a struktura organizace. Popsány jsou také další módní spolky a jejich důležitost. Obsahem je rovněž realizovaný kvalitativní výzkum, na který navazuje zodpovězení výzkumných otázek a závěrečné doporučení pro Czech Fashion Council.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55119
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hložková_2024_dp.pdf 1.507Mb PDF View/Open None
hložková_2024_op.docx 93.59Kb Unknown View/Open None
hložková_2024_vp.pdf 514.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account