Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council |
Autor: |
Hložková, Ester
|
Vedoucí: |
Gartnerová, Eva
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá motivací českých designérů ke členství v Czech Fashion Council, jejich očekáváním od platformy a bariéry, které se se vstupem do organizace pojí. V teoretické části je představen módní marketing a módní marketingový mix, komunikace v módním marketingu a její komunikační nástroje. Navazuje na to módní průmysl se zaměřením na český módní průmysl a poté je definován módní designér. V závěru teoretické části je metodika práce stanovující cíl a účel výzkumu a výzkumné otázky. Součástí praktické části je představení spolku Czech Fashion Council, jeho cíl, cílové skupiny a struktura organizace. Popsány jsou také další módní spolky a jejich důležitost. Obsahem je rovněž realizovaný kvalitativní výzkum, na který navazuje zodpovězení výzkumných otázek a závěrečné doporučení pro Czech Fashion Council. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55119
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet