Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council
Autor: Hložková, Ester
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá motivací českých designérů ke členství v Czech Fashion Council, jejich očekáváním od platformy a bariéry, které se se vstupem do organizace pojí. V teoretické části je představen módní marketing a módní marketingový mix, komunikace v módním marketingu a její komunikační nástroje. Navazuje na to módní průmysl se zaměřením na český módní průmysl a poté je definován módní designér. V závěru teoretické části je metodika práce stanovující cíl a účel výzkumu a výzkumné otázky. Součástí praktické části je představení spolku Czech Fashion Council, jeho cíl, cílové skupiny a struktura organizace. Popsány jsou také další módní spolky a jejich důležitost. Obsahem je rovněž realizovaný kvalitativní výzkum, na který navazuje zodpovězení výzkumných otázek a závěrečné doporučení pro Czech Fashion Council.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55119
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hložková_2024_dp.pdf 1.507Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hložková_2024_op.docx 93.59Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hložková_2024_vp.pdf 514.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet