Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti při expanzi na zahraniční trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti při expanzi na zahraniční trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydrová, Janka
dc.contributor.author Ečer, David
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:21Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:21Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54112
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace ve vybrané společnosti při expanzi na zahraniční trh. Vybraná společnost je původem z Německa, kde vznikla roku 1991 a od té doby expandovala do více jak 10 zahraničních zemí. V teoretické části jsou uvedené a definované základní pojmy spojené s marketingovou komunikací, mezinárodní marketingovou komunikací a obsaženy analýzy, které jsou využity v praktické čísti. Cílem praktické části bylo analyzovat zvolenou taktiku marketingové komunikace a zhodnotit její dopad na současnou pozici firmy na Českém trhu. Kromě analýzy při vstupu na trh se také zkoumá současná situace marketingové komunikace. Na základě analýz jsou následně doporučena opatření pro zlepšení marketingové komunikace.
dc.format 69
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject PEST cs
dc.subject mezinárodní marketingová komunikace cs
dc.subject strategie cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject marketing en
dc.subject PEST en
dc.subject international marketing communication en
dc.subject strategy en
dc.subject marketing communication en
dc.subject SWOT en
dc.subject digital marketing en
dc.title Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti při expanzi na zahraniční trh
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication in a Selected Company During Expansion to a Foreign Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Klapalová, Alena
dc.date.accepted 2023-06-13
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is focused on the analysis of marketing communication in a selected company during expansion to a foreign market. The selected company is originally from Germany, where it was founded in 1991 and has since expanded to more than 10 foreign countries. In the theoretical part, the basic terms associated with marketing communication, international marketing communication are presented and defined, and analyzes are included, which are used in the practical part. The aim of the practical part was to analyze the chosen marketing communication tactic and evaluate its impact on the company's current position on the Czech market. In addition to entering the market, the current situation of marketing communication is also examined. Based on the analysis, measures to improve marketing communication are subsequently recommended.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 64041
dc.date.submitted 2023-05-19


Files in this item

Files Size Format View Description
ečer_2023_dp.pdf 2.329Mb PDF View/Open None
ečer_2023_op.docx 48.57Kb Unknown View/Open None
ečer_2023_vp.docx 51.54Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account