Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti při expanzi na zahraniční trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti při expanzi na zahraniční trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti při expanzi na zahraniční trh
Autor: Ečer, David
Vedoucí: Vydrová, Janka
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace ve vybrané společnosti při expanzi na zahraniční trh. Vybraná společnost je původem z Německa, kde vznikla roku 1991 a od té doby expandovala do více jak 10 zahraničních zemí. V teoretické části jsou uvedené a definované základní pojmy spojené s marketingovou komunikací, mezinárodní marketingovou komunikací a obsaženy analýzy, které jsou využity v praktické čísti. Cílem praktické části bylo analyzovat zvolenou taktiku marketingové komunikace a zhodnotit její dopad na současnou pozici firmy na Českém trhu. Kromě analýzy při vstupu na trh se také zkoumá současná situace marketingové komunikace. Na základě analýz jsou následně doporučena opatření pro zlepšení marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54112
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ečer_2023_dp.pdf 2.329Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ečer_2023_op.docx 48.57Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ečer_2023_vp.docx 51.54Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet