Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti při expanzi na zahraniční trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti při expanzi na zahraniční trh

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti při expanzi na zahraniční trh
Author: Ečer, David
Advisor: Vydrová, Janka
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace ve vybrané společnosti při expanzi na zahraniční trh. Vybraná společnost je původem z Německa, kde vznikla roku 1991 a od té doby expandovala do více jak 10 zahraničních zemí. V teoretické části jsou uvedené a definované základní pojmy spojené s marketingovou komunikací, mezinárodní marketingovou komunikací a obsaženy analýzy, které jsou využity v praktické čísti. Cílem praktické části bylo analyzovat zvolenou taktiku marketingové komunikace a zhodnotit její dopad na současnou pozici firmy na Českém trhu. Kromě analýzy při vstupu na trh se také zkoumá současná situace marketingové komunikace. Na základě analýz jsou následně doporučena opatření pro zlepšení marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54112
Date: 2023-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ečer_2023_dp.pdf 2.329Mb PDF View/Open None
ečer_2023_op.docx 48.57Kb Unknown View/Open None
ečer_2023_vp.docx 51.54Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account