Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tallová, Barbora
dc.contributor.author Vráblíková, Pavlína
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:41Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:41Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53270
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání. Cílem je zjistit, jaký názor mají učitelé mateřských škol na distanční vzdělávání dětí, u nichž je předškolní vzdělávání povinné. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní části se zabývám vymezením teoretických východisek týkajících se předškolního vzdělávání, důvody pro zavedení povinného předškolního vzdělávání a s tím souvisejícími teoretickými východisky posuzování připravenosti dítěte k povinnému školnímu vzdělávání. Další kapitolu směřuji k tématu distančního vzdělávání, vzpomínám jeho výhody, úskalí a formy realizace distančního vzdělávání v mateřských školách. V poslední kapitole se věnuji požadavkům na učitele mateřských škol v kontextu distančního vzdělávání, v němž je značná pozornost věnována také spolupráci učitele s rodiči během distančního vzdělávání. Praktická část je rozdělena na tři části. V první se věnuji metodologii samotného výzkumu na základě dotazníkového šetření. Ve druhé vyhodnocuji pomocí grafů získaná data z dotazníku. V poslední části uvádím závěrečné shrnutí mých výsledků.
dc.format 78
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vzdělávání v pandemii covid-19 cs
dc.subject distanční vzdělávání cs
dc.subject povinné předškolní vzdělávání cs
dc.subject učitel mateřské školy cs
dc.subject education in the covid-19 pandemic en
dc.subject distance education en
dc.subject compulsory preschool education en
dc.subject kindergarten teacher en
dc.title Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
dc.title.alternative Kindergarten Teachers´ Views on Distance Education in Compulsory Preschool Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Plisková, Barbora
dc.date.accepted 2023-05-31
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is focused on the opinions of kindergarten teachers on distance education within compulsory preschool education. The aim is to find out what kind of opinion kindergarten teachers have about distance education for children for whom pre-school education is compulsory. Thesis is divided into a theoretical and a practical part. In the introductory part, I deal with the definition of theoretical starting points related to preschool education, the reasons for the introduction of compulsory preschool education and the related theoretical starting points for assessing a child's readiness for compulsory school education. The next chapter focuses on the topic of distance education, where I mention its advantages, pitfalls and methods of implementing distance education in kindergartens. In the last chapter, I deal with the requirements for kindergarten teachers in the context of distance education, where considerable attention is also paid to the teacher's cooperation with parents during distance education. The practical part is divided into three parts. In the first part, I deal with the methodology of the research itself, based on a questionnaire survey. In the second, I evaluate the data obtained from the questionnaire using graphs. In the last part, I present a final summary of my results.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63365
dc.date.submitted 2023-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
vráblíková_2023_dp.pdf 1.822Mb PDF View/Open None
vráblíková_2023_op.docx 26.03Kb Unknown View/Open None
vráblíková_2023_vp.docx 26.88Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account