Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
Autor: Vráblíková, Pavlína
Vedoucí: Tallová, Barbora
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání. Cílem je zjistit, jaký názor mají učitelé mateřských škol na distanční vzdělávání dětí, u nichž je předškolní vzdělávání povinné. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní části se zabývám vymezením teoretických východisek týkajících se předškolního vzdělávání, důvody pro zavedení povinného předškolního vzdělávání a s tím souvisejícími teoretickými východisky posuzování připravenosti dítěte k povinnému školnímu vzdělávání. Další kapitolu směřuji k tématu distančního vzdělávání, vzpomínám jeho výhody, úskalí a formy realizace distančního vzdělávání v mateřských školách. V poslední kapitole se věnuji požadavkům na učitele mateřských škol v kontextu distančního vzdělávání, v němž je značná pozornost věnována také spolupráci učitele s rodiči během distančního vzdělávání. Praktická část je rozdělena na tři části. V první se věnuji metodologii samotného výzkumu na základě dotazníkového šetření. Ve druhé vyhodnocuji pomocí grafů získaná data z dotazníku. V poslední části uvádím závěrečné shrnutí mých výsledků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53270
Datum: 2022-11-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vráblíková_2023_dp.pdf 1.822Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vráblíková_2023_op.docx 26.03Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vráblíková_2023_vp.docx 26.88Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet