Rozvoj prostorového vnímání u dětí předškolního věku skrze techniky prostorové tvorby

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj prostorového vnímání u dětí předškolního věku skrze techniky prostorové tvorby

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vašíková, Jana
dc.contributor.author Žeravíková, Jana
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:40Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:40Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53264
dc.description.abstract Předkládaná bakalářská práce teoreticko-aplikačního charakteru řeší otázku prostorového vnímání předškolních dětí. Cílem je vytvoření sady aktivit pro jeho rozvoj skrze výtvarné techniky prostorové tvorby. Teoretická část se zaměřuje na popis dané problematiky z pohledu českých i zahraničních odborných textů, výstupem praktické části je sada aktivit zaměřená na genderově i věkově heterogenní skupinu dětí předškolního věku. V závěru práce je uveden soupis doporučení pro praxi zformulovaný na základě konkrétních zkušeností z realizované sady aktivit.
dc.format 90
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Rozvoj cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject prostorové vnímání cs
dc.subject výtvarné prostředky cs
dc.subject techniky prostorové tvorby cs
dc.subject Development en
dc.subject preschool age en
dc.subject spatial perception en
dc.subject creative means en
dc.subject techniques of spatial creation en
dc.title Rozvoj prostorového vnímání u dětí předškolního věku skrze techniky prostorové tvorby
dc.title.alternative 3D Art and the Development of Spatial Perception in Preschool Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Žáková, Iva
dc.date.accepted 2023-05-31
dc.description.abstract-translated The presented bachelor's thesis of a theoretical and applied nature solves the questions of spatial perception of preschool children. The aim is to create a set of activities for its development through spatial creative techniques. The theoretical part focuses on the description of the given issue from the point of view of Czech and foreign professional resources, the output of the practical part is a set of activities focused on a gender- and age-heterogeneous group of preschool children. At the end of the thesis, there is a list of recommendations for practice formulated on the basis of specific experiences from the implemented set of activities.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63369
dc.date.submitted 2023-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
žeravíková_2023_dp.pdf 9.878Mb PDF View/Open None
žeravíková_2023_op.docx 26.47Kb Unknown View/Open None
žeravíková_2023_vp.docx 25.14Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account