Rozvoj prostorového vnímání u dětí předškolního věku skrze techniky prostorové tvorby

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozvoj prostorového vnímání u dětí předškolního věku skrze techniky prostorové tvorby

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozvoj prostorového vnímání u dětí předškolního věku skrze techniky prostorové tvorby
Autor: Žeravíková, Jana
Vedoucí: Vašíková, Jana
Abstrakt: Předkládaná bakalářská práce teoreticko-aplikačního charakteru řeší otázku prostorového vnímání předškolních dětí. Cílem je vytvoření sady aktivit pro jeho rozvoj skrze výtvarné techniky prostorové tvorby. Teoretická část se zaměřuje na popis dané problematiky z pohledu českých i zahraničních odborných textů, výstupem praktické části je sada aktivit zaměřená na genderově i věkově heterogenní skupinu dětí předškolního věku. V závěru práce je uveden soupis doporučení pro praxi zformulovaný na základě konkrétních zkušeností z realizované sady aktivit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53264
Datum: 2022-11-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
žeravíková_2023_dp.pdf 9.878Mb PDF Zobrazit/otevřít None
žeravíková_2023_op.docx 26.47Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
žeravíková_2023_vp.docx 25.14Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet