Sociální marketing nadace Dobrý anděl

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální marketing nadace Dobrý anděl

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Milostná, Jana
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:32Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:32Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53112
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na sociální marketing nadace Dobrý anděl. Podstatou práce je zjistit, jaké aspekty vybraných sociálních kampaní ovlivňují participanty výzkumu při utváření názoru na danou problematiku. Teoretická část vymezuje pojmy sociálního marketingu, sociální reklamy, marketingového prostředí v neziskovém sektoru, neziskové organizace a jejich financování. Součástí teoretické části je také metodika práce, ve které je definován cíl a výzkumné otázky diplomové práce. V úvodu praktické části je představena Nadace Dobrý anděl a také situace, ve které se neziskový sektor v posledních třech letech nacházel. Analýza vybraných reklamních kampaní neziskových organizací a individuální polostrukturované rozhovory jsou podkladem pro návrh kampaně, jejímž cílem je přesvědčit cílovou skupinu ke změně postojů.
dc.format 95 s. (146 318 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject zákonná regulace cs
dc.subject samoregulace cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject marketingové prostředí v neziskovém sektoru cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject metodika práce cs
dc.subject proband cs
dc.subject Social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject statutory regulation en
dc.subject self-regulation en
dc.subject nonprofit organizations en
dc.subject marketing environment in the non-profit sector en
dc.subject qualitative research en
dc.subject methodology en
dc.subject proband en
dc.title Sociální marketing nadace Dobrý anděl
dc.title.alternative Social Marketing of the Foundation Dobrý anděl
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2023-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the social marketing of the Dobrý anděl foundation. The main objective of the thesis is to examine how various aspects of the foundation's social campaigns influence the opinions of research participants. The theoretical part defines the concepts of social marketing, social advertising, the marketing environment in the non-profit sector, non-profit organizations, and their funding. Furthermore, the theoretical part includes the methodology of the thesis, its aim and research questions. The practical part begins with an introduction of the Dobrý anděl foundation and provides an overview of the state of the non-profit sector during the past three years. An analysis of selected advertising campaigns of non-profit organizations, along with individual semi-structured interviews, are the basis for designing a campaign aimed at shifting the target audience attitudes towards the given issue.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65524
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
milostná_2023_dp.pdf 2.581Mb PDF View/Open None
milostná_2023_op.pdf 160.5Kb PDF View/Open None
milostná_2023_vp.doc 116Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account