Sociální marketing nadace Dobrý anděl

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální marketing nadace Dobrý anděl

Show full item record

No preview available
Title: Sociální marketing nadace Dobrý anděl
Author: Milostná, Jana
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na sociální marketing nadace Dobrý anděl. Podstatou práce je zjistit, jaké aspekty vybraných sociálních kampaní ovlivňují participanty výzkumu při utváření názoru na danou problematiku. Teoretická část vymezuje pojmy sociálního marketingu, sociální reklamy, marketingového prostředí v neziskovém sektoru, neziskové organizace a jejich financování. Součástí teoretické části je také metodika práce, ve které je definován cíl a výzkumné otázky diplomové práce. V úvodu praktické části je představena Nadace Dobrý anděl a také situace, ve které se neziskový sektor v posledních třech letech nacházel. Analýza vybraných reklamních kampaní neziskových organizací a individuální polostrukturované rozhovory jsou podkladem pro návrh kampaně, jejímž cílem je přesvědčit cílovou skupinu ke změně postojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53112
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
milostná_2023_dp.pdf 2.581Mb PDF View/Open None
milostná_2023_op.pdf 160.5Kb PDF View/Open None
milostná_2023_vp.doc 116Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account