Sociální marketing nadace Dobrý anděl

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální marketing nadace Dobrý anděl

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální marketing nadace Dobrý anděl
Autor: Milostná, Jana
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na sociální marketing nadace Dobrý anděl. Podstatou práce je zjistit, jaké aspekty vybraných sociálních kampaní ovlivňují participanty výzkumu při utváření názoru na danou problematiku. Teoretická část vymezuje pojmy sociálního marketingu, sociální reklamy, marketingového prostředí v neziskovém sektoru, neziskové organizace a jejich financování. Součástí teoretické části je také metodika práce, ve které je definován cíl a výzkumné otázky diplomové práce. V úvodu praktické části je představena Nadace Dobrý anděl a také situace, ve které se neziskový sektor v posledních třech letech nacházel. Analýza vybraných reklamních kampaní neziskových organizací a individuální polostrukturované rozhovory jsou podkladem pro návrh kampaně, jejímž cílem je přesvědčit cílovou skupinu ke změně postojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53112
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
milostná_2023_dp.pdf 2.581Mb PDF Zobrazit/otevřít None
milostná_2023_op.pdf 160.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
milostná_2023_vp.doc 116Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet