Online marketingová komunikace zvolené značky v segmentu kávy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online marketingová komunikace zvolené značky v segmentu kávy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Morkesová, Zuzana
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52936
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje tématu marketingové komunikace zaměřené na zvýšení prodejů v segmentu výběrové kávy. Konkrétně se jedná o komunikaci daného e-shopu, který sídlí v Brně. Předmětem této práce je analýza současného stavu a zároveň zjištění preferencí v rámci cílové skupiny zákazníků a spotřebitelů. Teoretická část se soustředí na trh s kávou a jeho současný stav, dále pak na spotřebitelské chování a chování zákazníka. Třetí pilíř teoretické části tvoří komunikační mix, se zaměřením na online marketing, primárně na sociální sítě a e-mailing. V praktické části je provedena sekundární analýza dat, na niž bude navazovat dotazníkové šetření u cílové skupiny.
dc.format 61 s. (87 098 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject trh s kávou cs
dc.subject výběrová káva cs
dc.subject online prodej cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject chování zákazníka cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject coffee market en
dc.subject coffee selection en
dc.subject online sales en
dc.subject communication mix en
dc.subject social networks en
dc.subject direct marketing en
dc.subject customer behavior en
dc.subject consumer behavior en
dc.title Online marketingová komunikace zvolené značky v segmentu kávy
dc.title.alternative Online Marketing Communication of the Selected Brand in the Coffee Segment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the topic of marketing communication aimed at increasing sales in the segment of specialty coffee. Specifically, it concerns the communication of the e-shop, which is located in Brno. The subject of this thesis is the analysis of the current state of affairs and the identification of preferences within the target group of customers and consumers. The theoretical part focuses on the coffee market and its current state, then on consumer behaviour and customer behaviour. The third pillar of the theoretical part is the communication mix, focusing on online marketing, primarily social networking and e-mailing. In the practical part, a secondary data analysis is carried out, which will be followed by a questionnaire survey of the target group.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65730
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
morkesová_2023_dp.pdf 4.200Mb PDF View/Open None
morkesová_2023_op.doc 116Kb Unknown View/Open None
morkesová_2023_vp.doc 113Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account